fredag 24 april 2015



Den här veckan har varit rent flöde, skönt och magiskt. Har klarat av tentamen på min nya behandlingsmetod T.R.E. Tension release exercises. Nu kan jag ta emot enskilda personer som vill använda sig av en mycket verksam metod för att minska stress. www.myradmark.wordpress.com

Jag var inbjuden att inviga Noras biblioteks Poesirum. Vilken ära! Igår på Världsbokdagen arrangerade jag poesibingo på biblioteket med Tomas Tranströmer och Bodil Malmstens dikter. När jag framförde Tranströmers Romanska bågar började mitt hår resa sig på armen och tårarna kom i ögonen. Kändes som en ceremoni för Tranströmer. Så magiskt och vackert! Tacksam.

Öppningen av Poesirummet blev succé! Klippte bandet så nu är det bara att dyka in i världen av poesi .. och här kan du också låna min diktsamling nu; Våga vild väg vandra.

Med värme, My


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar